Przyjazna recepcja

Każdy hotel chce, aby goście pojawiali się w nim chętnie i miło spędzali czas. Wpływają na to rozmaite czynniki. Pamiętajmy, że hotele są klasyfikowane według gwiazdek – im jest ich więcej, tym komfort pobytu powinien być wyższy, co przekłada się zarówno na obsługę jak i poziom wyposażenia. Bardzo ważnym elementem w hotelach i pensjonatach są odpowiednie meble. Powinny być solidne, praktyczne i wygodne. Dobierać należy je przede wszystkim z myślą o gościach, bo to oni muszą wynieść z pobytu jak najlepsze wspomnienia. Wizerunek budowany za pomocą wystroju pozytywnie oddziałuje na klienta.

 

Na pewno wszyscy wiemy, ile znaczy pierwsze wrażenie. Dotyczy ono nie tylko ludzi, ale również rozmaitych miejsc. Z hotelami jest podobnie. Gdy potencjalny gość lub osoba, która ówcześnie dokonała rezerwacji przekroczy próg, powinna zobaczyć eleganckie i schludne pomieszczenie. Recepcja pełni podobną funkcję jak przedpokój w naszych mieszkaniach, dlatego musi panować tam porządek. To również miejsce, w którym trzeba czasami na coś lub na kogoś czekać.

 

Wychodząc naprzeciw wygodzie gości, meble w recepcji powinny sprzyjać wypoczynkowi. Mile widziane są fotele oraz kanapy, na których można odsapnąć po trudach podróży. Często pojawiają się również stoliki ze świeżą prasą, która dodatkowo umili czas. Suma szczegółów buduje obraz hotelu jako całości.